måndag 5 maj 2014

Nystart

Nej, vet ni? Nu gjorde jag det. Jag bestämde mig och bara gjorde det. Alla inlägg finns såklart kvar i mitt utkast, men jag gjorde det. Jag tog bort alla inlägg från det som syns av min blogg utåt sett.

Det behövs tror jag. Jag väljer annars så lätt att fortsätta skriva lika kasst som innan. Det, plus att jag känner att jag inte är samma person som jag var för två år sedan när den här bloggen vaknade till liv. Så jag sopade rent lite snabbt sådär, och nu kan jag börja blogga om det jag faktiskt vill blogga om. För min egen skull. På min första blogg blev det mest vad jag trodde att andra ville läsa om, och när jag tittar tillbaka på det känns det helt sjukt. Faktiskt. Jag ska väl blogga för att jag vill skriva om något jag livsnjuter av, och inte för att stilla något slags bekräftelsebehov.

Så pang bom tjoff - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar